Nowy DPF SCR DAF XF 106 po LIFT 3450zł Hrebenne

Odświeżone: Środa, 18 Grudzień, 2024  08:21
2 450 zł-29%3 450 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Części samochodowe / Układ wydechowy
  • Stan:Nowe

Opis oferty

Fabrycznie nowy wkład DPF do DAF-a 106 od 2017r w cenie 3450zł przy zwrocie uszkodzonego.

Regenerowany w cenie 950zł przy zwrocie zapchanego.

Wkłady zabezpieczone przed wysuwaniem.

więcej na www. DPFDAF.pl

Daf 106 polift to model samochodu ciężarowego produkowanego przez firmę DAF. "Polift" oznacza, że jest to zmodernizowana wersja poprzedniego modelu. "Filtr DPF" (Diesel Particulate Filter) to element układu wydechowego stosowany w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi, który służy do redukcji emisji cząstek stałych (sadzy) z spalin. Filtr DPF działa poprzez zatrzymywanie cząstek stałych na specjalnej strukturze, a następnie usuwanie ich poprzez proces regeneracji. W przypadku DAF 106 polift z filtrem DPF, oznacza to, że samochód ten jest wyposażony w zmodernizowaną wersję modelu DAF 106, która spełnia wymogi dotyczące redukcji emisji cząstek stałych. Filtr DPF skutecznie redukuje emisję szkodliwych substancji, takich jak cząstki stałe, poprzez skupianie i usuwanie ich z spalin. Ważne jest regularne konserwowanie i czyszczenie filtra DPF, aby utrzymać jego skuteczność. Niewłaściwe działanie lub zablokowanie filtra DPF może prowadzić do problemów z wydajnością silnika lub emisją większej ilości substancji szkodliwych. W przypadku jakichkolwiek problemów z filtrem DPF zaleca się skonsultowanie się z serwisem DPFDAF.pl w Krakowie na ulicy Zakopiańskiej 22 aby uzyskać odpowiednie wsparcie i naprawę. Częste problemy z filtrem DPF (Diesel Particulate Filter) mogą występować w różnych pojazdach, w tym również w modelu DAF 106 polift. Oto kilka potencjalnych problemów, z którymi można się spotkać: Zablokowanie filtra DPF: Filtr DPF może ulec zablokowaniu w wyniku gromadzenia się dużych ilości cząstek stałych. Może to nastąpić, jeśli pojazd często jeździ w warunkach miejskich o niskiej prędkości, gdzie regeneracja filtra jest utrudniona. Zablokowany filtr DPF może powodować spadek wydajności silnika, zwiększenie zużycia paliwa oraz wystąpienie awarii. Awaria czujnika DPF: W niektórych przypadkach problemy z DPF mogą być spowodowane awarią czujnika DPF. Czujnik ten monitoruje stopień zanieczyszczenia filtra i sygnalizuje potrzebę regeneracji. Jeśli czujnik jest uszkodzony lub nieprawidłowo działa, może to prowadzić do problemów z regeneracją lub niewłaściwej pracy filtra. Niedostateczna regeneracja: Regeneracja to proces, w którym gromadzące się cząstki stałe są spalane wewnątrz filtra DPF. Jeśli samochód często jeździ na krótkich trasach lub w warunkach, które nie sprzyjają regeneracji, może to prowadzić do niedostatecznej regeneracji filtra. W rezultacie może wystąpić zablokowanie filtra DPF. Usterki układu wydechowego: Problemy z innymi elementami układu wydechowego, takimi jak czujniki, przewody czy zawory, mogą również wpływać na działanie filtra DPF. Wycieki, uszkodzenia lub nieprawidłowe działanie tych elementów mogą wpływać na prawidłową pracę filtra i spowodować problemy z DPF. W modelu DAF 106 polift, siłownik turbosprężarki VTG (Variable Turbine Geometry) odnosi się do silnika turbosprężarki, który posiada regulowany układ geometrii turbiny. Turbosprężarka VTG jest wyposażona w mechanizm regulacji łopatek turbiny w celu optymalizacji wydajności i osiągów silnika w różnych warunkach. Działanie siłownika turbosprężarki VTG polega na regulacji położenia łopatek turbiny w zależności od obciążenia silnika i prędkości obrotowej. Poprzez kontrolowanie kąta nachylenia łopatek, siłownik umożliwia dostosowanie przepływu spalin wewnątrz turbosprężarki, co z kolei wpływa na zwiększenie lub zmniejszenie ciśnienia doładowania. Dzięki tej regulacji, turbosprężarka VTG zapewnia lepszą reakcję na niskich obrotach, poprawia moment obrotowy silnika i minimalizuje tzw. "opóźnienie turbo". Jest to szczególnie korzystne w przypadku pojazdów ciężarowych, takich jak DAF 106 polift, które wymagają odpowiedniego momentu obrotowego i elastyczności w różnych warunkach eksploatacyjnych. Jeśli wtryskiwacze w samochodzie DAF 106 polift są uszkodzone, może to prowadzić do różnych problemów z wydajnością silnika. Uszkodzone wtryskiwacze mogą wpływać na jakość spalania, zużycie paliwa oraz zapychanie filtra DPF. W przypadku częstych problemów z filtrem DPF w samochodzie DAF 106 polift, zalecam skonsultowanie się z autoryzowanym serwisem DAF lub specjalistą ds. układu wydechowego. Profesjonalista będzie w stanie przeprowadzić odpowiednią diagnostykę i naprawę, aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie filtra DPF. Regularne przestrzeganie zaleceń dotyczących konserwacji i eksploatacji filtra DPF może również pomóc w zapobieganiu częstym problemom.
DPFDAF.pl
Konto prywatne
Na Lento.pl od 14 sie 2023
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków